3 Mart 2012 Cumartesi

Makarna salatası ve film..

Makarna salatası

malzemeler:
  • 1 paket makarna
  • 10 adet salatalık turşusu
  • 3 adet havuç
  • 1 orta boy kutu mısır
  • 3 su bardağı yoğurt
  • 4 diş sarımsak
  • 2 yemek kaşığı mayonez (ben kullanmıyorum)
  • yarım demet dere otu
 hazırlanışı:
  1. Makarnayı tuzlu kaynar suda biraz sıvıyağ ilave ederek haşlıyoruz.Haşlandıktan sonra süzüp soğumaya bırakıyoruz.
  2. Havuçları küp küp doğrayıp haşlıyoruz.Salatalık turşularını da küp küp doğruyoruz, sarımsakları  soyup ufak rende ile rendeliyoruz yada ufak ufak doğruyoruz.
  3. Daha sonra genişçe bir kapta hepsini karıştıyoruz arzu ederseniz  ince doğranmış dere otu ve mayonezi de ilave edebilirsiniz.Pul biber ile süsleyebilirsiniz.

Herkes biliyor bu tarifi ama ben genede yazayım dedim:))Bugün makarna salatası yaptım ve oturup bir güzel 3 tabak yedim film izlerken:))Bu arada film izlemeye bayılıyorum..En büyük zevklerim arasında..En çok da psikolojik-gerilim ve korku filmlerini seviyorum..Bugün Forgotten (2004) isimli filmi izledim başrol oyuncuları Julianne Moore, Dominic West ve Christopher Kovaleski..Çok çok güzel diyemem ama hoş izlenebilir bir film zaman kaybetmiş olmazsınız..Benim gibi hala izlemeyenler varsa tavsiye ederim..İyi seyirler ve afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder