22 Mart 2012 Perşembe

Rujlarım..



Eveeetttt :)İşte benim rujlarım..Çok ruj sürmem yani aklıma gelmez ruj sürmek ama almayı seviyorum sürmeye de çalışıyorum :))Neler varmış hemen söyleyelim ilk resimden başlayarak koluma sürdüklerim sol baştan ;


  • Flormar selection 24 numara
  • Lancome 06 Rose Nu
  • Maybeline Pink cristal 102
  • Avon Dazzling Pout
  • Avon -color trend- Pale Pink Shine
  • Avon -color trend- Cafe Shine
  • Oriflame -Hydracolor Lipstic- Crimson Torrent
  • Clinique Twilight Nude
  • Oriflame -Color Attraction- Spotlight Pink
  • Avon İnstant Mocca 
  • Calvin Klein -Venüs- 114



Bunlarda kırmızılar yine sol baştan ;

  • Golden Rose 130
  • Calvin Klein  -Clear Rose- 107
  • Maybeline -Cerise Gıvree- 17
  • Oriflame Midnight Red



2 yorum:

  1. merhabalarrr ben de avonun dazzling pout rujuna aşığım ama bulamıyorum.. sen nasıl buldun yoksa önceden mi vardı?

    YanıtlaSil
  2. Çok önceden almıştım şu sıralar yok sanırım dediğiniz gibi:)Ben bulgaristana gidip gelen bir arkadaşımdan almıştım ordaki avon katologundan sipariş etmiştim cok daha ucuzdu :)

    YanıtlaSil