6 Nisan 2012 Cuma

Bir takım alışverişler:)

Çok hastayım ama yine duramadım bu ara aldıklarımı yazayım dedim:)




Bu fırça Avon nisan katoloğundan 4,60 tl


Fatih çarşamba pazarı 20 tl


Rengi çıkmamış tam ama çok güzel bir yeşil yine çarşambadan 25 tl


Bunları dün aldım Şişli de bir mağaza Peros diye nişantaşında da bir mağazaları var gerçekten fiyatları çok uygun soldaki bluz 8,5 tl sağdaki uzun penye tayt üzerine giymek için 5 tl


Buda perostan 10 tl penye yalnız belirteyim şifon değil..Şimdilik bu kadar:))sevgilye kalın:)

4 yorum:

  1. buluzlere bbayıldımmmm
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun:))Bende sana uğradım bugün:)

    YanıtlaSil
  3. yeşil / mavi yakası siyah bluza tam anlamıyla bayıldım! güzel günlerde kullann :)

    bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil