14 Mart 2012 Çarşamba

Pazar alışverişim..

İstanbullu olanlar bilir ya da istanbula gelip gidenler..Fatih çarşamba pazarı çok eski ve çok güzel bir pazardır bende bugün canım arkadaşımla pazardaydım..Gezdik dolaştık stres attık, mutlu olduk:)

    Makyaj malzemeleri satan bir stand da çok uygun fiyata Flormar ürünleri bulduk üstelik hepsinin son kullanması 2014 ve koruma bantları üzerinde fotoda yok çünkü dayanamadım denemek için çıkardım:) fiyatları çok uygundu farların renkleri sağdaki ten rengi M06 soldaki siyah M11 kapatıcı ise 04 numara kapatıcı 5tl (dışarda 14) farlar ise 4,5 tl (dışarda 9tl) inanılır gibi değildi kendimi zor tuttum daha dorusu arkadaşım tuttu.:))Satıcı sen bunu doldurursun deyip önüme koca bir sepet atınca arkadaşım geri verdi verirken de satıcıya 'buraya gelse stand açacak kadar makyaj malzemesi var hala alıyo yok olmaz' diyerek hem bana hem adama fırça attı:) canım arkadaşım ama benim o allıklarda gözüm kaldı:))Mecburen elimdekileri eledim:)Yolunuz düşerse bence uğrayın terracota allıklar 15tl rujlar 6,5tl gibi süper uygun fiyatlar ve kesinlikle ne kullanılmış ne de sahte ürün 'neden bu kadar ucuz?' dedim tabi adamlara biz çok uygun toptan bir yer bulduk dediler(araştırmadan adamları soru yağmuruna tutmadan olmaz:)))Neyse efendim ben çok memnun kaldım :)Yerini tarif edeyim pazarın Fatih cami tarafındaki girişinden girerseniz BP petrol ofisi sağınızda kalacak şekilde ilerleyin dümdüz sağda bir stand umarım hep orda olur:)Keşke daha çok şey alsaydım:((


   Gelelim diğer aldıklarıma :)


1tl den aldığım küpeler


Kolyeler 5 tl

Bu kolye ise 20 tl

Bu kahve bolero ise 4 tl

İşte böyle eğlenceli bir gündü:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder